Přímou linkou na váš stůl

Každý den se najde někdo nový, kdo chce nápoje od Coca-Coly prodávat, potřebuje opravit chladicí box nebo vrátit zaseknutou dvacku z prodejního automatu. Možná, že jsi se na zákaznickou linku už také někdy dovolal/a a ani v nejmenším tě nenapadlo, že voláš na místo, kde operátoři denně se sluchátky na uších řeší snad úplně všechno. Vyřizují objednávky, informují zákazníky o nových produktech a prodejních akcích, řeší spotřebitelské reklamace nebo radí klientům, jaké produkty se jim budou dobře prodávat. Občas jim také zavolá Policie, že našla na místě činu Coca-Colu a potřebuje zjistit, kde byla zakoupena. Jindy nespokojený zákazník, kterému vyprchaly bublinky.

„Srdcem jsem prodejce, a když komunikuji s klientem, cítím se jako ryba ve vodě. Různé přeřeky jsou u nás na denním pořádku a o vtipné situace se zákazníky také není nouze. Nedávno si u mě jeden klient, který neuměl dobře česky, chtěl objednat Fantu Můry. Celý den jsem přemýšlela, co by to tak mohlo být, přeci není možné, abych některý z našich produktů neznala. Když jsem přišla večer domů, došlo mi to, pán chtěl naší modrou Fantu Shokatu!“ RENATA STADLICHOVÁ

Přestaňte snít a rozbalte to naplno

Call centrum Coca-Coly je hlavně prodejní. Kvalitní péče a vztah se zákazníkem tu ústí k vyšším prodejům a desítky operátorů se každý rok posouvají v kariéře o krok dál a přechází na jiné pozice nejen v rámci zákaznického centra, ale i v rámci celé firmy. Každý tu má dveře otevřené, stačí se nebát a rozjet to naplno. Call centrum ti pomůže poznat společnost odzdola a pochopit celý systém byznysu.


„Coca-Colu jsme doma měli vždycky za odměnu. Bylo to pro mě něco, na co jsem se těšil. V druhém ročníku na střední škole jsme šli na exkurzi do výrobního závodu Coca-Coly. Seděli jsme ve velké zasedačce, kde nám promítali historii společnosti a já hned věděl, že tu jednou chci pracovat. A to se mi také povedlo! Nastoupil jsem sem v březnu 2016 jako operátor. Přesně o rok později jsem povýšil na pozici Team Leadera a mám na starosti 11 operátorů.“ MAREK MEJDR

O radost se dělíme

Motivace je v obchodě potřeba a ani v Coca-Cole o ní není nouze. Na zákaznickém centru pracuje široká paleta lidí všech věkových kategorií, kteří společně táhnou za jeden provaz a umí se semknout. A to nejen, když jde o různé interní soutěže. Funguje tu silné ambasadorství a je naprosto přirozené, že svoji firmu i značku podporují každý den.


„Každý z nás si prošel takovou tou svojí trapnou chvilkou, kdy si jdete s kolegy poprvé posedět a objednáte si něco, co není v produktovém portfoliu Coca-Coly, třeba domácí limonádu. To pak na vás všichni ostatní koukají trochu jako na exota. I já mám svojí trapnou chvilku za sebou. Po čase se mi Coca-Cola taky vryla tak pod kůži, že už i mně přijde naprosto přirozené, utratit peníze za nápoj, kterým podpořím naši společnost.“ NIKOLA SKYBOVÁ

„Už od dětství jsem měla ke značce blízko. Vyrůstala jsem v týmu Coca-Cola Liberec, kde pracoval můj švagr a jejich nápoje jsem měla vždy po ruce. A ani dnes není den, kdy bych si nedala Coca-Colu s ledem a citronem.“ VLADIMÍRA NOVÁKOVÁ

Rozdáváme radost

Coca-Cola je partnerem mnoha sportovních i dobročinných akcí a její zaměstnanci jsou toho přirozenou součástí. V průběhu zimní olympiády v Pchjongčchangu se sledovali na plátně výkony našich sportovců a fandilo se o sto šest. Součástí toho bylo i vítání na Staroměstském náměstí, u kterého nesměl chybět ani tým zákaznického centra. Vždyť Coca-Cola je už nějakou dobu generálním sponzorem snowboardistky Ester Ledecké. Radost tedy byla pro české zaměstnance firmy dvojnásobná!

„V létě 2017 si Coca-Cola dala za cíl, uběhnout 5000 km na charitativní akci Teribear. Byla to skvělá příležitost, jak vytáhnout moje děti ven a strávit s kolegy nějaký čas i mimo práci. Jsem hrdá na to, že pracuji pro společnost, která se takto angažuje a mohu tak být toho všeho součástí.“ ŠÁRKA POLESNÁ

Lákala by i tebe práce pro Coca-Colu? Mrkni, koho právě nabírají!