Adame, jak tvůj příběh o digitálním marketingu začal?

Všechno začalo už na gymnáziu se školními projekty, kde jsem si jako alternativu k tamnímu časopisu vymyslel blog. Tam začalo samotné marketování, protože jsem se snažil dostat blog co nejvíce mezi své spolužáky a vrstevníky na škole, což byla možná nejjednodušší cílová skupina. Fungovalo to až překvapivě dobře. Mě samotného potěšilo, že se mi povedlo sestavit redakci o 50 lidech a blog četla celá škola.

Díky školnímu blogu ses mohl podílet na knize s názvem: "A proč ne?" O čem  je?

Kniha je rozdělená do tří částí. První část je zaměřená na integraci studentů s poruchou autistického spektra do výuky. Druhá část se zaměřuje na atmosféru na školách, kdy jsme z pohledu nás studentů popisovali, jaká je ve školství atmosféra a jaký tam vidíme prostor k aktivitě. Třetí část je o realizaci projektů na školách. O tom, jestli je na to při studiu prostor a jak se to dá skloubit s učením. Kniha je koncipována tak, že je položená otázka a my se k danému tématu vyjadřujeme. Kniha měla opravdu úspěch. Získala cenu Aplaus a mně přinesla spolupráci v serveru nezávislé žurnalistiky Hlídacípes.org, kde začaly mé digitální marketingové zkušenosti.

Máš za sebou nespočet zkušeností a dlouho cestu. Co tě vedlo k založení vlastní agentury inhubo?

Setkal jsem se s Vaškem Staňkem, zakladatelem obuvnické firmy Vasky. Společně jsme vytvořili agenturu inhubo, která pod svou střechu vzala všechny Vaškovy značky a stará se o jejich digitální marketing. Konkrétně se jedná o zmiňované Vasky, což je značka ručně šitých kožených bot ze Zlína. Bagind jsou zase batohy původem z Indie, kterým Češi dali duši. Wuders je ručně vyráběný industriální nábytek z masivů a Paon label je dámské spodní prádlo. Dohromady tvoříme celek a všechny projekty posouváme dopředu v oblasti digitálního marketingu.

Kde čerpáš inspiraci?

Pro mě je klíčové objevování. Od začátku se snažím objevovat a rozhodně to není o tom, že vyjmenuji 10 knížek, které změnily můj pohled na marketing. Vždycky se snažím najít něco, co můžu objevovat. V rámci digitálního marketingu je nespočet materiálu na internetu, který můžu konzumovat. A ze všeho se dá hezky poučit. Díky tomu, že mám možnost všechno okamžitě převést do praxe, získávám vlastní zkušenosti a ty potom předávám dál.

Poslechni si celý podcast na SoundclouduSpotify nebo Apple Podcasts.