Vodafone (dříve Oskar) má svoje dvorní call centrum v Chrudimi už od roku 2000. Hodně lidí si asi myslí, že práce pro call centrum je něco, co nelze dělat dlouhodobě. V tomhle jsou ale právě „Vodafoňáci“ v Chrudimi jiní. Tamní vedení totiž ví, že pokud se mají jejich zaměstnanci dobře starat o klienty, musí se v první řadě starat taky oni o ně. Je jich 600 a každý je jiný. Jaké jsou jejich příběhy a co je v call centru drží?


Líba Bílková, máma na plný úvazek

"Na práci pro Vodafone mě nejvíc baví komunikace se zákazníky. Jsem ráda, když jim můžu pomoci řešit jejich požadavky. Co se týče pracovní doby, vyšli mi maximálně vstříc, takže mám dost času se po práci věnovat dětem. Toho si vážně cením."


Zuzana Hurtajová, profík pracující srdcem

"Baví mě parta převážně mladých lidí, příjemné prostředí a poctivý přístup k zákazníkům. Spokojenost zákazníků tady není jenom prázdné tvrzení, ale hodnota. Když jsem dodělávala školu, vyšli mi maximálně vstříc a benefity jako 3 volné dny v případě nevolnosti, jsou pak už jen třešničkou."


Pavel Szumowski, stálice na Vodafonském nebi

"Jsem s Vodafonem od začátku, ještě když to byl Oskar, a neměnil bych. Bude to znít jako klišé, ale jsme prostě dobrá parta. Asi proto nemám důvod odejít jinam. Prostě jednou Vodafoňák, navždy Vodafoňák."


Renata Motlová, nadšený dříč po mateřské

"I když jde o velkou firmu, jsem moc spokojená s lidským přístupem. Tím si mě získali hned na začátku. Vracela jsem se po mateřské a návrat byl víc než v pohodě. Aktuálně pracuju 6 hodin denně, ale dostávám plat, jako bych pracovala 8 hodin. K tomu mám neomezený tarif, takže můžu kontrolovat tatínka, který se o malého stará, když jsem v práci. Pokud by bylo potřeba, můžu pracovat i z domu, což je skvělé. A užívám si open space kanceláře. Po mateřské kontakt s dospěláky fakt oceníte."


Jakub Habrman, srdcař na pravém místě

"Začínal jsem jako brigádník a po škole jsem přešel na plný úvazek. Je fajn, že jako analytik se nemusím bát stereotypu. Každý den je pak trochu výzva. Jsem taky moc rád, že se mám kam posouvat nebo, že můžu vycestovat za různými projekty do zahraničí. To je dnes hodnotná zkušenost."


Kateřina Březinová, týmová hráčka s úsměvem

"Většina lidí se musí přizpůsobovat práci, ale tady se práce dokáže přizpůsobit vám. Přítel taky pracuje pro Vodafone, i když na jiném oddělení. I tak si ale můžeme vzít dovolenou ve stejném termínu nebo si upravit směny tak, aby nám začínaly a končily podobně. Je to všechno o domluvě a za to jsem moc ráda."


Hynek Kubašta, odborník na komunikaci s firmami

"Momentálně pracuju jako specialista pro zaměstnanecké programy, jezdím do firem, kde prezentuji Vodafone nabídky a jsem taky jedním z lidí, se kterými zákazník komunikuje přes LiveShop. Pro mě je právě kombinace toho lidského a technologického faktoru největší benefit. To mě vážně baví."

Adam Chvojka, pracant tělem i duší

"Váhal jsem, jestli dál studovat nebo jít pracovat. Nakonec vyhrála práce. Mám na starost anglicky mluvící zákazníky. Občas je to náročné i díky té drobné jazykové bariéře, ale užívám si tu rozmanitost požadavků, které se na mě hrnou. Moje práce vlastně utváří pověst celé značky."