Startujeme už v říjnu

Cílem celého projektu je zábavnou formou propojit akademickou sféru s tím, co se děje v podnikání. Vše startuje už teď v říjnu, kdy máš možnost vyzkoušet online testy, ve kterých zjistíš, jestli by ses zvládl/a poprat s úkoly, které každý den číhají na manažera z oblasti obchodu, financí, logistiky, marketingu a vztahů s veřejností, HR nebo výroby. Svůj výsledek pak můžeš vítězoslavně vystavit na sociálně sítě. S kamarády můžeš navíc sestavit tým, zabojovat o zajímavé ceny a hlavně se něčemu novému přiučit.

A co dál?

Pro tří až šestičlenné týmy z celé České republiky je připravena případová studie, kterou budou mít čas do konce ledna vypracovat. Celá studie je pojatá velmi komplexně a některé vysoké školy jí dokonce zahrnuly do svých výukových plánů. Studie z pohledu logistiky, výroby, marketingu, prodeje, financí i personální stránky nahlíží na uvedení nového produktu na trh. A to už je pořádná výzva!

Malá nápověda

Malou nápovědu, jak se s případovou studií poprat, nabízí přednášky na předních českých vysokých školách. Těch se chopí manažeři přímo ze společnosti Coca-Cola HBC, kteří ti na různých tématech předvedou, jak vypadá jejich běžný pracovní den a jakým výzvám musejí při své práci čelit. Vysvětlí ti například, jak řeší personální otázky ve velké společnosti, zaměří se na propojení výroby a logistiky a na další oblasti. Mezi přednášejícími je například úspěšný manažer, který má v Coca-Cola HBC na starost oddělení prodejních automatů. Ten ti ukáže, jak dělat profitabilní business i v oblasti, kde je to velmi náročné. Pokud absolvuješ všechny přednášky, získáš ucelenou představu o tom, jak business v Coca-Cola funguje.

Textové dokumenty jsou mrtvé. Ať žije video!

Žijeme v digitální době a nikdo už nechce číst sáhodlouhé dokumenty. Ani my a odborná porota složená jak z odborníků z praxe, tak i ze zástupců akademické sféry a studentských organizací ne. Proto budou týmy vypracování studie odevzdávat ve formě desetiminutového videa, kde se mohou kreativně vyřádit. „Případová studie je postavena jak pro studenty humanitních, tak i technických oborů a bude velmi zajímavé sledovat, jak se jednotlivé týmy z různých univerzit se zadáním poperou,“ těší se už teď na výsledné práce Ladislav Jelen, který má v Coca-Cola HBC na starosti a Employer Branding.

Pro vítěze?

A co že je vlastně v sázce? Ti nejlepší se utkají ve velkolepém finále o zajímavé ceny. Pro tým, který skončí na třetím místě, jsou připraveny nápoje společnosti Coca-Cola HBC, které skvěle doplní závěrečnou týmovou party. Tým na druhém místě si bude moci dopřát pořádný zážitek a vyrazit třeba na paintball, zorbing nebo únikovky. Pro vítěze je připravena finanční odměna a jeden celý den stráví přímo v Coca-Cola HBC, kde na vlastní kůži poznají, jak to ve společnosti funguje.

Finále proběhne v Praze, kde nejlepší týmy naživo odprezentují svá vypracování případové studie. Dostanou také úkoly, které prověří, jak jsou schopni reagovat bez přípravy a jak jsou pohotoví. Celý večer se zakončí v neformálním stylu. Víc už ale neprozradíme, ať se máš na co těšit!

Od studentů pro studenty

Celou akci pro tebe ve spolupráci s Coca-Cola HBC realizuje studentská organizace JA Alumni Czech a další české přední studentské spolky. JA Alumni Czech ti mimo jiné zpříjemní celý zimní semestr zábavnými soutěžemi o drobné dárky, kdy budeš moci chvíli myslet na něco jiného, než jsou blížící se zkoušky nebo státnice. Tak nezapomeň lajknout jejich Facebookovu stránku, a sledovat Instagramový účet.

Bližší informace o celém projektu i termíny a místa konání jednotlivých přednášek na tebe čekají na konci online testu. Tak co říkáš, jdeš do toho?