V jakém případě by si člověk měl říct, že je třeba práci skutečně změnit?

„Pokud má pocit, že se dny v práci vlečou a pokud se ani po dovolené do práce netěší.“
Alžběta Knorková, GoodCall, Talent Attraction Specialist
„Pokud ho každé ráno bolí žaludek při představě, že stráví další den v práci.“
Martina Čížková, DB Schenker, Personalistka
„Nemá cenu se v práci trápit, vždyť tam trávíme minimálně třetinu každého všedního dne. Takže když se do práce netěšíte, chodíte domů naštvaní, připadáte si vyhořelí nebo stabilně pod velkým tlakem, radši si najděte jiné místo.“
Adéla Csicsová, Bohemia Energy, Senior HR Specialista
„Pro každého je ta hranice jiná a vždy záleží na okolnostech. Pro mě je rozhodující, abych vycházel dobře se svými nejbližšími a v případě, že bych pracovní stres přenášel na rodinu, byl by to pro mě důvod pro hledání nové práce.“
David Havelec, Faurecia, Talent Acquisition Coordinator
„Důvodů může být více, ale za sebe bych měnila práci v případě neférového jednání, nezajímavé práce, neinspirativních kolegů, od kterých se není, co učit, a kdyby mi bylo v neděli špatně, že už je zítra pondělí a musím zase do práce.“
Zuzana Papíková, Nestlé, HR Manager
„Pokud ho tam štve všechno – od nadřízeného, přes náplň práce až po to, jaké mají kafe v kuchyňkách. Jakmile ho ta práce přestane bavit, a i přes snahy o zlepšení a komunikaci to nefunguje a on se jen trápí. A když se vnitřně neshodují s tím, co firma dělá…“
Jana Ruzhová, Alza, HR Specialista
„Každopádně v případě, když do ní nechodí rád ta moc, že se každé ráno musí přemlouvat, aby tam opravdu dorazil.“
Štěpánka Pečená, ČSOB, Specialista náboru
„Pokud se cítí nespokojený, dlouhodobě nedoceněný nebo je mu dokonce špatně od žaludku při pomyšlení na další den v práci. V tomto případě by s tím měl něco udělat.“
Anna Říhová Horáková, Unipetrol, Specialista náboru a HR marketingu
„Ve chvíli, kdy máme pocit, že firma nic nepřináší nám a my jí také ne a není šance přesunout se na jiné oddělení nebo pozici. Pak taky samozřejmě v případě, že máme pocit, že se k nám zaměstnavatel nechová tak, jak by měl.“
Honza Klusoň, Proudly, CEO