Jedná se o možnou roztříštěnost informací, kdy lidé vnímají společnost pouze skrze jednotlivé on-line střípky, ale nedokáží si o ní udělat komplexní obraz.

Pokud však máte opravdu co říct, vždycky dokážete přitáhnout pozornost na delší dobu, než kterou vyžaduje přečtení jednoho tweetu nebo postu na Facebooku. Nemusíte hned napsat celou knihu, vlastní firemní časopis je dobrým začátkem. A právě proto přišli v  Cleverlance s prvním číslem jejich #IT magazínu.

Pod pokličkou

#IT magazín, který byl v distribuci pro všechny pražské předplatitele titulu Forbes, titulu Forbes NEXT a pro VIP zákazníky společnosti Cleverlance, byl sestaven tak, aby si v něm široké spektrum čtenářů našlo dostatek zajímavého čtiva. Velká část je sice věnována samotné společnosti Cleverlance, ale ne skrze přežvykování reklamních sloganů. Na to si v Cleverlance nijak nepotrpí. Místo toho se čtenářům naskytne jedinečná možnost nahlédnout do zákulisí mnoha projektů, na nichž se Cleverlance podílí.

Přemýšleli jste například někdy o tom, jak vzniká internetová či mobilní banka? Jaká úskalí čekají na ty, kteří se rozhodnou spustit virtuálního operátora? Nebo třeba o tom, co všechno je potřeba pro úspěšné otestování softwaru před jeho uvedením na trh? V #IT magazínu je témat ale ještě mnohem víc, včetně rozsáhlého rozhovoru s šéfem celé společnosti Celeverlance, Petrem Pštrosem

Propojení informací a technologií

A proč vlastně firma Cleverlance nepojmenovala svůj časopis čistě podle názvu společnosti? #IT magazín tady totiž není jen proto, aby ukázal, co všechno Cleverlance umí a čím se zabývá, ale funguje i jako okno do světa moderního odvětví informačních technologií.

Obor IT má daleko do nudné a jednotvárné práce, naopak; těžko by se našel dynamičtější obor lidské činnosti. IT je prostě a jednoduše cool.

V magazínu si také přečtete, jak dnes umíme vytvářet virtuální světy a propojovat je s tím naším. Dozvíte se o nejrůznějších příležitostech pro nováčky v oboru, kterými jsou Java a Testing akademie Cleverlance, jež mnoha lidem umožnily a umožňují překročit startovní čáru kariéry ve světě IT. A nechybí ani špetka "lifestylu". Magazín vám poradí, jak by se měl takový moderní cool ajťák oblékat nebo jaké hračky by rozhodně neměly chybět u něj doma.

Tak trochu jiný časopis

Těžko se dá nezmínit grafické zpracování celého magazínu, které hraje ve firemních barvách Cleverlance a tvoří nedílnou součást dojmu z celého projektu. Nekopíruje žádný jiný design, v podstatě se jedná o malé umělecké dílo, v němž se text s grafikou vzájemně podporují a dokonale doplňují.

Cleverlance svým  #IT magazínem, jehož vydavatelem je agentura Freya, dokazuje, že i v uspěchané době se lze na chvíli zastavit a nechat se unášet zajímavými příběhy a tématy, kterých je v IT sféře víc než dost. Přesvědčit se o tom můžete přímo zde.