Společnost Faurecia zkrátka ví, jak důležité je udržet rychlost s dobou, v ideálním případě být ještě o nějaký ten kilometr napřed. Tento cíl splňuje  každou sekundu, kdy vybaví jedno nové vozidlo po celém světě svými autosedačkami, výfukovými systémy nebo palubními deskami.

Jedním z automobilů, jež se může pyšnit součástkami společnosti, je i nová Alfa Romeo Giulia, s 4válcovým motorem o objemu 2,2 l s 210 koňmi pod kapotou a maximální rychlostí přes 230 km/h. A přesně o její zapůjčení na víkend se s Faurecií soutěžilo na veletrhu iKariéra. "Nová Alfa Romeo Giulia je rozhodně nadprůměrná, hlavně v jízdě a v množství zážitků, které řidiči dopřává. Však také o tom mluví nový slogan 'La meccanica delle emozioni', tedy něco jako mechanika, která vyvolává emoce," píše ve své recenzi na www.auto.iDnes.cz Roman Švidrnoh.

K vidění byla na veletrzích ale i její silnější verze, Quadrifoglio BiTurbo, s 6válcovým motorem o objemu 2,9 l a maximální rychlostí přes 300 km/h.

Prohlédnout si tyto italské krásky mohli zájemci na většině kariérních veletrhů v České republice. A na jednom z nich mohli přímo soutěžit o zapůjčení jedné z nich na víkend. „Ve Faurecii tvoříme pocity z řízení a jak jinak je studentům zprostředkovat lépe než jim dát na celý víkend takovéhle auto?“ dodává k celé soutěži s úsměvem Michaela Švingerová, která má ve Faurecii na starosti lovení mladých talentů.

Faurecia zašla ale při lovení nových posil do svého týmu ještě dál a nabídla zájemcům pohled přímo do zákulisí výrobní linky. Díky unikátní virtuální realitě mohli uchazeči nahlédnout  do všech zákoutí automotive závodu přímo na stánku společnosti a vidět tak na vlastní oči celý proces vzniku automobilových součástek, které dnes a denně zlepšují řídící vlastnosti automobilů. „Virtuální realitu jsme si vybrali proto, že jsme chtěli studentům dát zážitek a ukázat jim, jak to funguje v našich šedých krabičkách podél dálnic, jaké nejmodernější technologie používáme, a to bez toho, aby museli kamkoliv chodit,“ říká Michaela. Virtuální prohlídka společnosti umožnila také kandidátům zažít firemní atmosféru v reálných rozměrech bez nutnosti za takovou zkušeností kamkoli cestovat.

Svými aktivitami chce Faurecia zprostředkovat každému pocit z jízdy, která se stává tím lepší, čím kvalitnější součástky v autě jsou. „Děláme maximum pro to, aby si tu lidé uvědomovali, co unikátního tvoří,“ vysvětluje Michaela.

Vyhrát Alfu Romeo Giulia, kterou do soutěže zapůjčil autosalon AF CENTRUM s.r.o., se nakonec podařilo mladému Bartolomějovi. Jak moc byl jízdou nadšený, co ho nadchlo nejvíce a předčilo jeho očekávání zjistíš ve videu níže. 



Chceš, stejně jako Bárt, zažít ty správné pocity z řízení? Pak určitě navštiv autosalon AF CENTRUM s.r.o., který do soutěže Alfu Romeo Giulia zapůjčil.

AF CENTRUM s.r.o.
Výstavní 1130/119703 00 Ostrava - Vítkovice