Děkovná kytice s osobním vzkazem

Dárky pro ženy jsou vždy těžké. Mnoho zaručených tipů na dárky pro ženy se motá pořád kolem toho samého: parfémů, voucherů a sladkostí. Zkus se ale vrátit ke klasice – čerstvým květinám. Taková na míru uvázaná kytice z čerstvých a voňavých květin, doplněná o děkovný vzkaz a doručená přímo do firmy? Obdarovaná se bude cítit jistě polichocena, protože takový dárek nemůže být myšlen jinak než od srdce.

Dárkový koš plný knih nebo voucher do knihkupectví

Objevil si ve svém kolegovi nebo obchodním partnerovi vášnivého čtenáře? Pak máš dárek pro knihomola opravdu snadný, ale přesto ho můžeš pojmout originálně. Místo jedné dobré knihy ho můžeš obdarovat mnoha dobrými knihami! Nebo dárkovým voucherem na nákup knih. Jistě ho potěší fakt, že jsi nezapomněl, jaká je jeho osobní vášeň a skutečně tě zajímalo, co má rád. Knihy můžeš doplnit o osobní děkovné věnování, které se jen tak neztratí.

Pero s vygravírovaným poděkováním

Pokud nechceš na dárku pro kolegu nebo obchodního partnera šetřit, nech pro něj vygravírovat text na pero (třeba zn. Parker). Taková pera vypadají opravdu luxusně a bývají dodávána ve velmi elegantním pouzdru. Jsou-li vaše vztahy na velmi profesionální úrovni, zdrž se vtipných textů. Gravírování jména nebo tradičního „děkuji Vám“ nikdy nic nezkazíš. Pokud jsou vztahy mezi vámi více na pohodu, může být vygravírovaný vzkaz vtipný nebo osobnější. Hodně frčí např. označení boss-some (spojení slov boss a awesome).

Křišťál, luxus a Swarovski kameny

Křišťálové skleničky na sekt, karafa, džbán na vodu… Pokud byla letošní spolupráce opravdu hvězdná a chceš dát svým obchodním partnerům najevo, jak moc si toho vážíš, vyplatí se sáhnout hlouběji do kapsy. Zkus se porozhlédnout po firmě, která prodává (český) křišťál s ručně lepenými Swarovski kameny. Mnoho takových firem realizuje i zakázkovou výrobu (např. firemní logo). Dárek je to opravdu drahý, ale pokud ze spolupráce budeš profitovat i ty nebo tvá firma, nenajdeš úctyhodnější formu poděkování.

Tekuté poděkování od místních

Alkohol už léta patří mezi nejoblíbenější dárky pro obchodní partnery. Bohužel také k těm nejméně osobním. Velmi zdobná etiketa lahve vína od tisíc kilometrů vzdáleného vinaře odkudsi z Toskánska je sice fajn, ale proč tak daleko a proč tak draze? Cenovka se čtyřmístnou cifrou nic neznamená. Ani pozlacená etiketa nebo francouzský název. I v našich končinách vznikají tekuté poklady: třeba taková ovocná vína vyrobená např. z jahod, rybízu nebo višní. Skvěle chutnají, a protože ještě nejsou tak „profláknutá“, stále se jedná o originální dárek, který bude na druhé dělat dojem, že sis dal práci s jejich nalezením.